!!!دونه هاي گرم برف

وقتي دونه هاي برفي، گرم بشن! من و تو ديگه نبايد دل سرد بشيم

Tuesday, May 02, 2006

...يادم مياد

دنياي فلزي وزمين سرد و خونه هاي بتوني
شباي بي ستاره و صورتهاي رنگي و دلاي سياه
هويت هيچ چيز مشخص نيست
يادم مياد يه ننو بود كنار درخت، برگهاي زرد درخت مي افتاد تو صورتم و نور خورشيد مي خورد توچشمم، چشمايي پر از اميد كه شبا رو به آسمون ستاره ها رو مي شمرد، با دلي پر از آرزوهاي شيرين كه فقط به يه نقطه خيره مي شد و مي خنديد....حالا چي مونده؟
دنياي فلزي وزمين سرد و خونه هاي بتوني
...شباي بي ستاره و صورتهاي رنگي و دلاي سياه

6 Comments:

At 4:55 PM, Anonymous امین said...

لطیف‌ترین گل‌ها رو میشه میون سخره‌ها پیدا کرد، سخره‌های بتونی و فلزی و سرد...
می‌شه یخ‌بستگی آدما رو دید و خندید و شکفت، یا می‌شه شکست!

...گفت آسان گیر کار‌ها بر خود کز روی طبع؛ سخت گیرد روزگار بر مردمان سخت کوش!

می‌دونم گفتنش آسونه، ولی انتخاب با خودته ؛ به روزنه‌های روشن نگاه کن و شاد باش و به زشتی تاریکی‌ها بخند! ...

 
At 1:12 PM, Anonymous jenzade said...

سلام نفيسه عزيز.
خورشيد و ستاره و برگهاي زرد هنوزم هستن، مهم چشم و دل و لب پر از اميد و آرزو و خنده ست كه ديگه نمونده.
شايد اگر هنوز اميد و خنده بودند، اين دنياي فلزي هم برات دلگير نبود.... مطمئنم نبود

با مطلب جديد به روزم.

 
At 6:21 PM, Anonymous Hamed said...

salam
be weblogam ke dige sar nemizani
magar che kardeam
magar 1 ensan cheghad mitavanad tanha bashad?
dar in tanhaei hichkas ba man nakhahad bood joz khode tanhaei
magar na inke har salami yek javabi darad,magar na inke hanooz eddeaye mohabbat mikonim , kojas in hame eddea khodat ra jaye man bogzar-o kami be in tanhaei fekr kon
ghorbanat Hamed , ghablan mennate inke be weblogam sar mizadi roo saram bood vali hala che?

 
At 10:30 PM, Anonymous مهدي شيخ said...

سلام
خوشحالم كه به روز كردي. اينو جدا مي گم. يه خود خواهي خفي هم اين وسط هست و اون هم اينه كه از خواندن مطالبت لذت مي برم و براي همين دوست دارم زود به روز كني.
و باز براي همين هم سعي مي كنم بهترين كامنت هام رو برات بذارم. اينم بدون كه اصلا اهل تعارف نيستم. ولي الان اينقدر به هم ريخته ام كه اصلا نوشتنم نمياد. شرمنده.
فقط مي گم خوشحالم كه به روز مي كني...
يا علي

 
At 10:33 PM, Anonymous داش ایمان said...

SALAM NAFISE KHANOOM !! من هم از دانشجویان دانشگاه دماوند هستم و اینکه من ساکن خود دماوند هستم ............... اگه کمکی هم از دست من بر میاد در خدمت هستم من رشته کامپیوتر هستم ............. در ضمن برای شما آرزوی موفقیت می کنم ........... WWW.ESHGHE-BEDOONE-MARZ.BLOGFA.COM

 
At 2:01 AM, Anonymous داش ایمان ( عاشق بی عشق ) said...

بوسه ی عشق به لبهای ترت خواهم زد

تیری از جنس وفا بر جگرت خواهم زد

ترک این مست نکن تا نشوم پست زمان

گر نخواهی تو مرا باز درت خواهم زد

سلامعرض می کنم خدمت نفیسه خانوم عزیز .. خداییش خیلی خوشحال شدم که تصمیم گرفتی وبلاگت رو دوباره احیا کنی ؟ چون داشتم یواش یواش نا امید میشدم اما امشب که کامنت زیبای شما رو دیدم امیدوار شدم ........... خلاصه اینکه مطمئن باش ما مخاطبان وبلاگت از این نوشته های زیبایت لذت می بریم و امیدواریم خلی زود به زود آپ کنی که دل ما هم نگیره ....... خیلی خوشحالم کردی ............... نوشته هات هم خیلی عالی هستند مطمئن باش . این همه توی دفتر ننویس برای همه بنویس تا ما هم لذت ببریم ....با تشکر از شما دوست گرامی

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< برگشت

***********************************************