!!!دونه هاي گرم برف

وقتي دونه هاي برفي، گرم بشن! من و تو ديگه نبايد دل سرد بشيم

Saturday, April 22, 2006

با دست خالي

سلام

اين چند وقت كه نمي نوشتم، مطلب داشتم...اما نخواستم اونهارو وارد كنم و ترجيح دادم اين بار بعد از اين همه داستان و شعر كه براي خيلي وقت پيش بود يك شرح حال بگم ...

مي دونم كه خيلي وقته نمي نويسم ...نه به خاطر اينكه حرفي براي گفتن ندارم ، اونقدر حرفها دور سرم مي چرخند كه من نمي تونم بيانشون كنم

اين مهم نيست...كه من نمي نويسم ؟ مهم اينه كه فعلا انگيزه زيادي براي بيانشون ندارم

شايد خسته شدم از يكنواختي

يا براي خودم تكراري شدم

فقط مي دونم كه باز دارم خسته مي شم

شايد هم... يه ليوان آب سرد حال من رو خوب كنه...

پيوست: نوشته قبل

16 Comments:

At 4:30 PM, Anonymous في في said...

تازگيا اين خودخستگي و خود درگيري و خود...ها داره مسري ميشه&خوب كم كم بايد عليه خودمون كودتا كنيم يواش يواش

 
At 6:29 PM, Anonymous الهام said...

سلام الهي كه همه دل خستگيهات به اندازه يك ليوان آب باشه
در ضمن من آپم سر بزن

 
At 8:04 PM, Anonymous ashena said...

سلام
ممنون از پیامتون
عکس مربوط به بحث هسته ای ایرانه که در زیر لوای این موضوع هر کاری که دوست دارند میکنند
امیدوارم پایدار باشید تا خسته
بدرود

 
At 9:04 PM, Anonymous بهزاد said...

سلام دوست عزیز

با یک دنیا عذر خواهی خدمتتان رسیدم ، اینروزها سرم بسیار شلوغ است ، متاسفانه بعلت اسباب کشی فعلا بمدت یک هفته در خدمت دوستان نخواهم بود ، انشاءا... از یکشنبه هفته آینده مجددا" با شما عزیزان خواهم بود .

یا علی

 
At 10:29 PM, Anonymous dozdaki said...

این تصویر مخوف از کیست؟

 
At 2:37 AM, Anonymous امین said...

چشمات رو ببند و پریشونی افکارت رو بنویس، حاصلش شگفت انگیزه! آب سرد هم خوب جواب میده، البته نه نوشیدنش...

 
At 11:41 AM, Anonymous dozdaki said...

دفعه بعد اصلا سعی نکن با فتوشاپ خودتو خوشگل کنی.
به فکر قلب میرم باش. این عکسای مخوف چیه اینجا می ذاری؟

 
At 4:35 PM, Anonymous افسانه said...

سلام عزیزم خوبی .... در مورد عکست هم می تونم بگم خیلی هنر مندانه از فتوشاپ استفاده کردی

 
At 6:54 AM, Anonymous simorgh said...

salam nafise akse in dafat khili gashange vagean dastet dard nakone ,nemidonam in rooza chera harki shoroo be harf zanan mikone az khasategi mige,mantege zandegi fagad dar morede donyast ke baraks amal mikone,ta zargo,bargesh bishtar mishe kesel konandetare.albate nazare mane.shado paydar bashi

 
At 6:56 AM, Anonymous simorgh said...

گریزم نیست...

بی چک و چانه... بی معما...

گریزم نیست... از اهل تماشا...

بهر هر مبهم و گنگ مسئله ای...

بعد هر منطق خشک و قوی...

من شیفته رای دلم...

من سر خم کرده حس دلم...

من منم...

 
At 7:13 AM, Anonymous Hamed said...

salam
" khaste-am az hame
khaste az donya
_aseman
beshno az ghalbe man in seda
ey zendegi
bizaram az to
bigane-am
ba simaye to
divaneye donyaye to
dar ham mashkan zanjire mara
behtar ke shavam rosva
raftam ke degar ba daste shoma
penhan shavam az chashme donya
khaste-am az hame
khaste-am az donya "
__Tooraj-e-Negahban
Farhad-e-Mehrad__
shad bashi

 
At 11:28 PM, Anonymous مهدي شيخ said...

سلام
خوشحالم كه بلاخره يه خبري ازت شد.

راست ميگي. بعضي وقتها سكوت از روي زيادي حرفهايي است كه آدم براي گفتن دارد نه به خاطر اينكه چيزي براي گفتن نيست.
اما هميشه سكوت سرشار از ناگفته هاست.

يا علي

 
At 12:53 PM, Anonymous iman said...

dorod bar shoma
shad bashid

 
At 11:35 PM, Anonymous شاهرخ احمدزاده said...

salam
hastim dasto pa shekasteh dar khedmat

 
At 12:20 AM, Anonymous احسان نیمکت نشین said...

من هم بریدم...دیکه از خودم هم حالم به هم می خوره...چه برسه کیبوردو نوشتن...

 
At 7:33 PM, Anonymous مهدي شيخ said...

سلام
اينكه آدم حس كند براي خودش تكراري شده بهترين فرصت است براي نو شدن براي تجديد نظر در زندگي براي عينيت بخشيدن به "حول حالنا..." يي كه در دعاي سال تحويل مي خوانيم براي خيلي كارها.كه فقط به خودمان بستگي دارد.

بنويس. بنويس. بنويس.
يا علي

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< برگشت

***********************************************