!!!دونه هاي گرم برف

وقتي دونه هاي برفي، گرم بشن! من و تو ديگه نبايد دل سرد بشيم

Sunday, March 12, 2006

دو سال فرصت مناسبيه

در موردش خيلي حرفها شنيده بوديم، دوست داشتم زودتر بريم
قرار گذاشتيم 2 سال ديگه اونجارو ببينيم
يك سال گذشت ،وقتي من و اون بزرگتر شديم
اون گفت: مطمئني اونجا خوش مي گذره؟
بهش قول دادم و گفتم: با هم حتما خوش مي گذره
گفت: تا يك سال ديگه فرصت مناسبيه... تا اون موقع تصميم مي گيريم
شش ماه بعد گفت:كه جايي نريم و اصلا حوصله نداره
...من چيزي نگفتم
كم كم دو سال تموم شد....بهش گفتم بالاخره دوست داري جايي بري؟
گفت: همون جايي كه دو سال پيش قرار گذاشته بوديم
...خيلي خوشحال شدم
...نگاهم كرد و خنديد، كمي مكث كرد
گفت:دو سال فرصت خوبي بود، فهميدم كه مي خوام تنها برم
اونروز نفهميدم زمان چطور گذشت
چيزي نگفتم...و براي هميشه رفتم

15 Comments:

At 12:54 PM, Anonymous simorgh said...

salam nafise matlabe inbaret jaleb bod .movafag bashi

 
At 3:44 PM, Anonymous بهزاد said...

سلام دوست عزیز
مطلب بسیار زیبائی بود ، واقعا دو سال فرصت خوبی است ، فقط ایکاش میتوانستیم قبل از این دو سالها همدیگر را بشناسیم.
راستی پاسخ ایمیل مرا ندادی ؟

شاد باشی _ یا علی

 
At 4:15 PM, Anonymous مهدی یساولی said...

سلام، مطلب زیبا و قابل تعمقی بود.اگر تامل بیشتری روی نوشته هایت داشته باشی می توانی مطالب خاطره انگیز و به یادماندنی بنویسی. به هر حال مطلب خیلی جالبی بود.باز هم بنویس

 
At 10:44 AM, Anonymous قاصدک آبی said...

سلام
زیبا وساده ودلگیر
"شاخه گلی سرخ کنا ر نیمکت گذاشتم و رفتم"
دوسال یه عمره

 
At 8:34 PM, Anonymous مرتضي ميري said...

سلام
ممونون كه سر مي زنيد . راستش بعضي موقع ها مي نويسم اينجوري .
رستي مطلبتون خيلي زيبا بود . راستش آدم رو توي فكر فرو مي بره
موفق باشيد

 
At 9:13 PM, Anonymous منصور said...

سلام عزيز
سوژه ي قشنگي يه. دلم مي خواست كو تاه تر مي بود تا ضربه آخرش شوك بيشتري ايجاد مي كرد ولي شايد دلم اشتباه مي كنه چون از خوندنش لذت برده.

قربان قلمت

 
At 1:20 PM, Anonymous بهزاد said...

سلام دوست عزیز
ایمیل دیگری برایتان ارسال کردم
لطفا ظرف امروز و فردا پاسخ آنرا برایم ارسال فرمائید

یا علی

 
At 12:33 AM, Anonymous عسل said...

سلام عزیزم. مرسی بهم سر زدی. سعی تقریبا انتظار ها به سر داره میرسه و من تا 2 ساعت دیگه آپ میشم. ایشالا یه روزی تو یاهو گیرت میارم
نوشتت خیلی قشنگ و غمناک بود. دمت گرم. ولی میدونی من و تو قراره با اونی میخوایم بریم. اونا هم میخوان. فقط کی..... خدا میدونه
برقرار باشی و همیشه عاشق

 
At 2:37 AM, Anonymous احسان نیمکت نشین said...

آن جای مگو که نوشته ای کجاست
یک اتوپیای افلاطونی یا یک مردمشهر آرمانگرا
....هر جا که هست انسان تنها بودن را در آن تجربه می کند...یک لذت خوشایند...پس بگذار برودوتو هم تنها برو..از در قسمت بانوان؟؟؟؟؟

 
At 11:00 AM, Anonymous دومان سولدوزی said...

salammmmmmm
آرزوی بهترین لحظات و شادترین ساعت توام با تفکر در تغییر احوال رل برای شما دوست با وفا دارم
از اینکه اینجانب را مورد عنایت قرار دادید نهایت سپاس را دارم
مدتی است بین نفس و عقل درگیرم یا تصورم این است ولی به هرحال کاوش در احوال خود و آینده برایم مهم شده هرچند نگرانی های هم دارم ولی خیلی ها می گویند روشن است برو به امید خدا
یا به قول مولا مولوی
خواب را بگذار امشب ای پسر
یک شبی بر کوی بی خوابان گذر

حال کمی از غفلت در آمده و به فردا می اندیشم متاسفم که از دوستان خوبل مجازی غافلم به حدی که توسط عده ای !!!
هک شدم خبر ندارم و یا حال گذر ندارم و یا ایجاد
در هر حال امروز صبح رفتم نرم آفزار آموزشی ایجاد وبلاگ در بلاگ ر را خریدم ولی وقت می بره و تازه هم نیست در صورت امکان کمک می کنید تو صفحه بلاگر یک وبلاگ ایجاد کنم با مشخصات قبلی یا نه
ممنون می شم وب سایت آموزش ی ام فعاله ولی وبلاگ تو بلاگر را دوس دارم

ممنون می شم برام تو وبلاگ دومان جواب بدید

 
At 3:15 PM, Anonymous عسل said...

عيد اومده دوباره

وقتشه هفت سين بچينيم

كهنه شده ديدارمون

بيا همو باز ببينيم

« فصل گل صنوبره

عيدي من يادت نره

دوستت دارم يه عالمه

عشق تو از همه سَرِ »

ساعت تحويل بهار

عكسمو پيش روت بزار

دعا كن عشقمون باشه

واسه هميشه موندگار

سيباي سُرخ و سبزَ رو

ماهي هاي تو سُفرَ رو

قسم مي دَم به اسم تو

جبران كنم گذشت رو

« فصل گل صنوبره

عيدي من يادت نره

دوستت دارم يه عالم

عشق تو از همه سَرِ »

يادت نره ، آسموني

منتظرم يه روز بياي

بياي بشي مال خودم

بگي فقط منو مي خواي


امیدوارم سال خوبی برات باشه و به هرچی میخوای برسی

 
At 10:46 AM, Anonymous hamed said...

salam
khoobi ?
mano bebakhsh age naboodam akhe saram sholoogh bood
mer30 az inke hamishe be yadam hasti mamnoon
mikham nazaramo dar morede in matlabi ke neveshti bedam vali nemitoonam , nemidoonam chera engar sakhtame bekham benevisam
2bare sar bezan ok
oh rasti o0 eidet mobarak 0o
Bye

 
At 11:01 AM, Anonymous الهام said...

کاشکي اين مردم دانه هاي دلشان پيدا بود.

نفيسه جان اميدوارم سال خوبي پيش رو داشته باشي وتعطيلات خوش بگذره

 
At 11:52 AM, Anonymous jenzade said...

سلام نفيسه عزيز.
زيبا بود. زياد بهش فرصت دادي.
نوروز مبارك.
...
هنوز چند مطلب ديگه در مورد ارتباط با جن مونده. وقتي اطلاعات يه كم بيشتر شد ديگه اصلا نمي خواي با هيچ جني ارتباط خاصي داشته باشي.

 
At 8:23 PM, Anonymous امین said...

سلام ببخشید دیر شد، خیلی چیزا هستن تو زندگی که وقتی نباشن، نبودنشون بدجوری حس می شه! شایدم وقتی تا نیمه راه رفت اینو فهمید و برگشت، اما دیر شده بود!

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< برگشت

***********************************************