!!!دونه هاي گرم برف

وقتي دونه هاي برفي، گرم بشن! من و تو ديگه نبايد دل سرد بشيم

Sunday, February 12, 2006

مي خندم ولي؟

آره خيلي مي خندم ،خيلي خوشحالم ،...ولي دقيقه اي تنها نيستم ،فقط فكر مي كنم، از همين افكار خسته شدم ،كاشكي همه چيز مثل يك معجزه عوض مي شد...يك اتفاق كه بنا به خواسته من باشه...،اينهارو فقط خدا مي دونه ،كه ديگه كاري از دست من بر نمي ياد و فقط دست خودشه! مي دونه چه تحولي مي خوام و چقدر خوشحالم مي كنه
آخه ديگه چطوري بايد به خدا بگم كه از يكنواختي خسته شدم! خدا، مي دونم قلمم تلخ شده...اما ايندفعه رو ببخش...ديگه خسته شدم
مي دوني كه ماهيمم مرد! از بس تو اون تنگ لعنتي موند ،دوست داشت كه جاشو تغيير مي
داد، پس خدايا يك كاري بكن،نمي خوام به همين راحتي بيام پيشت
84/11/23

8 Comments:

At 1:24 AM, Anonymous Aatash said...

کاملا درکت می کنم. منم مدتی این طور بودم. یه وقتی می رسه که آدم خیلی می خنده طوری که فکر می کنه خیلی خوشحاله. ولی غافل از این که خنده زیاد تازه اول دل تنگی یه. من همه کاری کردم تا درستش کنم ولی نشد، چون این ها دواش نبود. شاید دواش این بود که آدم وقتی زیاد خوشحاله به جایی می رسه که این قدر شادی داره که می خواد با دیگران تقسیم کنه. ولی اون کسی که می خوایم شادی مون رو باهاش تقسیم کنیم به راحتی پیدا نمی شه. تو دختر ایرانی خیلی با احساسی هستی. ولی متاسفانه دنیا پر از بی عدالتی یه و کاریش نمی شه کرد.

 
At 8:16 AM, Anonymous لیلا و امین said...

سلام
نمیدونیم در جوابت چی بنویسیم فقط میتونیم بگیم این حس و حال رو تازگی ها و در این سنین همه پیدا می کنند . نگران کننده نیست ولی همین که تو چیزی برای خندیدن داری و میتونی بخندی خودش خیلیه
شاد باشی
یا علی

 
At 11:53 AM, Anonymous sani said...

as ashnaee bahat khosh bakhtam. dar morede talkh boodan ham bayad begam zendegi pore az farazo nashib gahi ham adam bayad sar balaee bere ke talkhe va sakht. omidvaram zendegit pore shadi bashe :)

 
At 12:06 PM, Anonymous ehsan nimckatnashin said...

فکر نمی کردم این قدر تند/زود/سریع جواب بگیرم...مرسی
هیچوقت منتظر تحول نباش خودت ایجادش کن...ما مثل عروسکهایی هستیم که نخ ما در دست ناظم طبیعت پیچانده شده...ناظم طبق سناریو حرکت می دهد مگر اینکه بازیگر با قدرتش ناظم را مجاب کند که سنریو اینطور نیست ...اینطور است که من می گویم...منتظر معجزه نباش...معجزه خود من /خود تو هستی...

 
At 12:20 PM, Anonymous لیلا said...

سلام
خوبی عزیز ؟
من (لیلا ) 22 سالمه . تازه درسم تموم شده و یه کار کوچولو پیدا کردم و مشغولم
عشقم ، امین هم 30 سالشه . اونم شاغله و یه جورایی با هم کنار میاییم تا ببینیم بالاخره چی میشه
برامون دعا می کنی ؟ خیلی زیاد دعا کن
قربون محبتت
بای بای

 
At 1:38 PM, Anonymous قاصدک said...

سلام
"خنده من از گریه غم انگیز تر است"

 
At 6:57 AM, Anonymous mahdi said...

salam:
mojeze, be chize kheyli khooobi eshaareh kardi, man khodam kesiam ke hamishe eteghadam be in bood, ke hamechiz daste khode adame, vali alan be ye noghte ii residam ke mibinam, na vaghean chiz hayi ham hast ke ba daste hich kas o chizi anjam nemishe joz MOJEZEH, inam bedoon, faghat to mojeze lazem nisti, har kesi be nobeye khodesh mojeze lazeme...

 
At 9:41 PM, Anonymous محمد said...

ماهیت از تنگ نمرده...! از بی کسی مرده.. تنگ هم میشکنه.. چون به ماهیت عادت کرده بود...! خدا هم بقل دستته نگاش کن..!

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< برگشت

***********************************************