!!!دونه هاي گرم برف

وقتي دونه هاي برفي، گرم بشن! من و تو ديگه نبايد دل سرد بشيم

Tuesday, February 07, 2006

روزهاي امتحان

انگار به پاي اين روزها وزنه بسته بودن ،كه به سختي حركت مي كردن ، من پنج شنبه آخرين امتحان رو دادم و خلاص شدم ،اينقدر امتحان داشتيم كه وقت نكردم درس بخونم ، امتحان از درسهاي پيش نياز ،كه من حاضرم بابت هر درس پيش نياز سه درس اختصاصي پاس كنم، و طرف اونها نرم!حالا امتحانا تموم شد و زندگي به روال هميشگيش برگشت ،براي كسايي كه هنوز امتحاناشون رو ندادن آرزوي موفقيت مي كنم! و خواهش ميكنم بهانه نيارين كه درسها سخته و پيش نيازه و اين حرفها ! هرچي هست بايد پاس كنين! اصلا هم سخت نيست ،فقط شما تنبلي مي كنين و نميخونين! ببینيد! من اين درسها رو دوست نداشتم و همشون رو خوب ندادم ،شما هم همينطور مثل بقيه اين درسها رو بخونيد ،ديگه هم بهانه نيارين
خداحافظ همگي
شنبه- 15/11/84

7 Comments:

At 12:02 PM, Anonymous mahshid said...

سلام
ممنون كه اومدي
آره همين كارو كردم زدم تو سرش ولي خداحافظي نه
البته اونم از خجالتم در اومد
بازم مي يام پيشت تو هم بيا

 
At 1:06 PM, Anonymous امير said...

سلام
مرسي نفيسه جان
قبلا بيشتر به من سر ميزدي
امتحانا خوب بود؟

 
At 1:29 PM, Anonymous لیلا و امین said...

سلام دوست عزیز
خوبی ؟
چه عجب
بعد از این همه مدت یاد ما هم افتادید ! البته میدونیم امتحان داشتید و بهتون سخت گذشته . به خاطر همین می بخشیمتون !!!! وبلاگ ما تغییر کرده . خوشحال میشیم به وبلاگ جدیدمون هم سر بزنی . البته تا قبل از شروع امتحانای این ترم !(خنده )
یا علی

 
At 10:48 AM, Anonymous امین said...

مهم اینه که تا سه ماه دیگه خبری ازش نیست! ؛ مرسی که سر زدی، این که کم می نویسم واسه اینه که یه تغییراتی می خوام تو وبلاگ ایجاد کنم، به زودی...

 
At 12:47 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
az inke be weblog damavandnews sar zadid khoshalam
shoma ham weblog khoobi darid

 
At 1:12 AM, Anonymous fateme said...

salam azizam !!!yekam kamtar be man fosh midaDI nemishod???
vali doooset daram!!!

 
At 12:20 PM, Anonymous دزدکی said...

اصولا درس خوندن کار بی مزه و سختیه

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< برگشت

***********************************************