!!!دونه هاي گرم برف

وقتي دونه هاي برفي، گرم بشن! من و تو ديگه نبايد دل سرد بشيم

Monday, November 07, 2005

سوت و کور

مثل آدمای عاقل به دیوارتکیه داده بودم و کتاب میخوندم
دلم سکوت میخواست ،صدای ملایم ضبط رو خاموش کردم
حالا صدای سوت سکوت تو گوشم می پیچه،این سکوت من رو یاد بچه گی میندازه
نور چراغ رو کم کردم و فقط یه نور خیلی کمه که سایه دستم رو روی کاغذ انداخته
سکوت رو با تمام تنهاییش دوست دارم
به آیینه روبرو نگاه می کنم ،صورت خودم رو می بینم که سیاهه ،فقط دو تا نقطه سفید مشخصه
کاشکی قلبم رو تو آینه می تونستم ببینم تا بفهمم هر روز چقدر داره سیاه تر میشه
. اگه اتاقم الان نور نداره و تاریکه ،قلبم چند روزیه که چراغاش خاموش شده و سوت و کوره

2 Comments:

At 7:54 PM, Anonymous Payam said...

bazam ye bazie dige!!!....didin man tanham? didin ke mazloomam? didin bazam delamo shekastan?!...

 
At 1:32 AM, Anonymous مرتضی میری said...

وبلاگ خوب و جالبی دارید . امیدوارم موفق باشید . خوشحال می شیم اگر که سری به ما بزنید

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< برگشت

***********************************************