!!!دونه هاي گرم برف

وقتي دونه هاي برفي، گرم بشن! من و تو ديگه نبايد دل سرد بشيم

Thursday, November 10, 2005

نوزدهم آبان 84

سلام
چند روزیه که خیلی خیلی خوبم ،فکر کنم دوستان برام دعا کردن ،گرچه میدونم این کارو نکردن ولی حالا برای اینکه خوشی هامو باهاتون تقسیم کنم گفتم
در هر صورت با اون چیزایی که در خودم می دیدم، فهمیدم خیلی چیزها ارزش فکر کردن ندارن،دیدم میشه خیلی بی خیال زندگی کرد،الان میخوام برای خودم باشم ،فقط به این فکر کنم که از جایی که هستم یک مرحله برم بالاتر،خیلی امیدوار شدم
فقط یه چیزی که امروز واقعا ناراحتم کرد این بود که وقتی رفتم بانک پول بگیرم ،فهمیدم کارت عابر بانکم نیست!و برای سومین بار گمش کردم و برای چهارمین بار باید اقدام کنم که کارت جدید بگیرم!که حسابی حالم گرفته شدولی زود یادم رفت چون فقط از این خوشحالم که مثل دفعه های پیش کارتمو با کیف پول و دویست تومان پول ازم نزدن
!خب دیگه امروز من حالم خوبه ...همتونو دوست دارم

2 Comments:

At 11:00 PM, Anonymous dozdaki said...

tuاتفاقا دوستی دارم که رفته بود بانک پول بگیره ولی یادش اومده بود که 200 تومان بیشتر تو حسابش نیست

 
At 10:47 PM, Anonymous امین said...

جالبه، می‌گن مارگزیده از ریسمان سیاه سفید می‌ترسه اما ظاهراً این حرف‌ها رو کهنه کردی!، پیروز و شاد باشی

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< برگشت

***********************************************