!!!دونه هاي گرم برف

وقتي دونه هاي برفي، گرم بشن! من و تو ديگه نبايد دل سرد بشيم

Thursday, June 30, 2005

اولین نوشته از من


!!!سلام من تازه شروع به وب لاگ نوشتن کردم
اصلا نمیدونم چجوری باید بنویسم از چی از کجا؟؟ در باره چیزایی که خودم دوست دارم یا بقیه دوست دارن
خدا به داد غلط های املایی ها م برسه
امشب اصلا حال خوشی نداشتم اومدم وب لاگ خواهرمو ببینم که تصمیم گرفتم خودمم بنویسم احساس کردم اگه آدم یه کمی خودشو تحوویل بگیره حالشم بهتر میشه
امشب شبه کنکور سراسریه اصلا حالم خوب نیست .......نه به خاطر اینکه میدونم قبول نمیشم به خاطر اینکه حوصله ندارم 4 ساعت دستم زیر چونم باشه و به مراقب ها زل بزنم
کسی که همیشه ازش سر کلاس جواب تست هارو میگرفتم با من تو یک حوضه افتاده کلی دعا کردم فردا بغل دستیم باشه.....بهم اوکی رو داده....
از اینکه هیچی نخوندم ناراحت نیستم ....از اینکه دانشگاه قبول نمیشم یه خورده حالم گرفته میشه ....البته نه زیاد هااا....خوب بهم هم واقعا خوش گذشت همش در حال خوش گذرونی بودم...خب همون جریان هرکی خربزه میخورس ....خوب دیگه خیلی صحبت کردم ....
!!!خیلی حرفای دیگم داشتم ولی خب دیگه اینقد آروم نوشتم که یادم رفت

2 Comments:

At 12:40 AM, Blogger shotor said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 12:41 AM, Blogger shotor said...

سلام نفیسه جون من خیلی خوشحالم که اولین نفری هستم که وبلاگتو می بینم و اولین نفری هستم که نظر می دم
امیدوارم کلی بیننده داشته باشی . خداحافظ

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< برگشت

***********************************************